Friday, August 21, 2009

BahaGianya.....~~~~

kadang2 tu rasa mcm nak lari jew dari hidup ni...tapi bila melihat mata anak2 aku jadi kuat...bahagia sangat bila dapat tgk muka diorg...

dpat tgk diorg main2...bergaduh..berebut mainan...hehehheh..memang bahagia sgt..
mmg lar kata org hidup ni x sempurna klu xder masalah...Allah p0wn da tetapkan setiap manusia yang dijadikan di dunia ini pasti akan di uji dgn ujian yang setimpal dgn dirinya...tapi aku juga seperti manusia lain kadang2 tewas dgn ujian Allah..

Pernah sekali aku salahkan Dia kerana dugaan dia padaku...tp Alhamdulillah everything back to normal again..alangkah berdosanya aku dulu kerana berpaling dari Dia..tp kini aku bahagia dgn kehadiran dua orang Putera yang amat aku sayangi lebih dr nyawa aku sendiri...sekarang walau apa p0wn yang terjadi apa yang aku fikirkan cumalah kebahgiaan aku dan anak2 aku...

aku sayang sgt kat diorg...hidup aku x kan bermakna tanpa diorg..kerena Putera2ku itulah aku mampu bertahan hingga sekarang...

Alhamdulillah....aku bahagia sangatttttttt~~~~~

No comments:

Post a Comment