Tuesday, September 8, 2009

...:::I'm Pr3gnanT AgaiN::...

Hhhmmmm...da lama rasanya x update blog kan..sorilar kengkawan..aku xder mood lar..kepala tgh pening ni..maklumlah morning sickness....hehehehhe

Ari di genap lar bby aku 2 bln...hhhmmmm penat sket lar. Walaupun da nak masuk 3rd bby tp aku still lg x larat nak melayan morning sickness nie..you guest rasa bby boy ker girlz....hehehehe tp kan klu dpt twin p0wn best gak kan..apa2 p0wn aku x kisah asalkan bby aku nnt sihat n sempurna sifat..

Aku n i setiap kali aku ngandung jew mesti ada anemia..darah rendah..so cepatlar aku ni pitam..lately ni plak asyik banyak keje jew..itu aku nak buat ini aku nak buat..x sabar rasanya nak dapat bby baru..da ada dua Put3ra..nak cari Put3ri plak..hehehe..

Tunggu tau nnt da dpt bby baru aku nak korang tgk tau..mesti cute kan..wah,masuk bakul angkat sendiri nampak..biasalar..anyway aku da mula rasa malas balik ni..daaaa

No comments:

Post a Comment