Tuesday, September 15, 2009

~~y3y..y3y...nak raye...~~

Fuhh~~~penat tu sebulan berpuasa..heheheh...sebulan erk^^ penuh kew????huhuhuhu....tapi kan agak2 dapatkah kita bertemu lagi dgn bulan yang terlalu istimewa ini????hhmmmm...tinggal lg 3 hari kita akan menyambut Aidilfitri...insyaallah...kengkawan sume da siap preparation kew????kahkahkah..alhamdulillah aku sume da siap...x sabar rasanya nak sambut raya...kihkihkih tapi posa x cukup p0wn...

Tapi hati terkilan sket coz hati nak balik kg tapi....xpelah mana tau kot2 tahun depan aku bleh balik beraya kat kg aku...tapi kan tahun depan aku ada bby lagi....hhhmmmm tunggu tau nak tgk bby aku..apa2 p0wn aku dengan setulus hati menyusun sepuluh jari memohon ampun dan maaf jika ada yang terasa dengan apa yang aku tulis kat blog ni....

No comments:

Post a Comment